4.9 - googleMaps
4.9 - facebook
104 ocen - googleMaps
45 ocen - facebook
63-200 Jarocin
Wywiad z laureatem
Jak długo przychodnia Stomatologia Pajdowscy istnieje i skąd decyzja, by zostać stomatologami?
Lek. Dent. Magdalena Pajdowska: Działamy od 2015 roku, a decyzja o wyborze stomatologii po prostu zrodziła się z potrzeby niesienia pomocy innym. Nigdy nie myśleliśmy jakoś o tym, aby zostać np. lekarzami medycyny ogólnej. Zawsze bardziej zachęcała nas stomatologia. Poszliśmy więc na studia, wszystko udało się zdać z dobrym wynikiem i jesteśmy.
Co sprawia, że Państwa usługi są tak bardzo cenione?
Pani Magdalena: Mamy taką filozofię pracy, że podchodzimy do każdego indywidualnie oraz kompleksowo. Nigdy nie skupiamy się na zębach tylko i wyłącznie, ale tak naprawdę na całym aparacie jamy ustnej…
Lek. Dent. Filip Pajdowski: …czyli na pełnym planowaniu 3D na przykład nowego uśmiechu. Stawiamy też na nowoczesny sprzęt, dzięki któremu jesteśmy w stanie Pacjentom zwizualizować np. nowy uśmiech. Posiadanie takiego wyposażenia, takiego jak tomograf komputerowy, umożliwia nam także kompleksowe i dokładne badanie Pacjenta.
Pani Magdalena: Często Pacjenci przychodzą tylko z pojedynczym problemem, a dzięki temu, że robimy pełną diagnostykę, to wychodzi wiele innych rzeczy „po drodze”.
Pan Filip: Takie, chociażby jak przewlekłe stany zapalne, które nie dają objawów a sieją bakterie na cały organizm; zaburzenia w stawie skroniowo-żuchwowym, które mogą powodować przewlekłe bóle głowy i patologiczne starcie zębów, nieprawidłowości zatok szczękowych oraz ich stany zapalne; krzywe przegrody w nosie utrudniające oddychanie; nieprawidłowe przepływy krtaniowe, które przyczyniają się do występowania bezdechu sennego i wiele, wiele innych.
Czy praca zawodowa oraz bycie przedsiębiorcą trwa u Państwa przysłowiowe 24 godziny na dobę?
Pani Magdalena: Staramy się, żebyśmy nie byli w pracy 24 godziny na dobę (śmiech), ale to nie zawsze się udaje. Oprócz tego, że jesteśmy w pracy od poniedziałku do piątku, to jeszcze się kształcimy. Kursy i szkolenia odbywają się najczęściej właśnie w soboty i niedziele. Przy czym cenimy sobie wolny czas dla siebie, dla rodziny. Staramy się w miarę możliwości często wyjeżdżać i „oderwać” od firmy.
Pan Filip: Odnośnie do szkoleń chciałbym wspomnieć, że cały nasz zespół kształci się nieustannie. Doskonale wiemy, że jeśli „spoczniemy na laurach” to tak naprawdę się uwstecznimy. Mamy świadomość, że to właśnie wiedza daje naszym Pacjentom najważniejszą rzecz: bezpieczeństwo podczas leczenia.
Czy wyróżnienie Top 100 of Poland, pochodzące w całości od zadowolonych klientów, jest dla Państwa powodem do radości?
Pani Magdalena: No na pewno! Wiadomo, że gabinetów w naszym kraju jest bardzo dużo, a w okolicy tylko my zostaliśmy wyróżnieni… To na pewno daje wiatr w żagle i mocniej motywuje do jeszcze większej pracy. Tym bardziej że to jest nagroda, w której wyróżnili nas Pacjenci, a nie my sami siebie.
Co w związku z tym wyróżnieniem chcieliby Państwo przekazać swoim Pacjentom?
Pan Filip: Dziękujemy im za zaufanie. Za to, że tak pozytywnie nas oceniają, bo dzięki temu ciągle się rozwijamy, staramy się być coraz lepsi. Nagrody, o których mówimy, są tak naprawdę dodatkiem. To nie one napędzają nas w codziennych zmaganiach z niejednokrotnie trudnym leczeniem. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie Pacjentów.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10