Tutaj jesteś Strona główna Biura podróży Adalbert
TOP 100 of POLAND: 2022
9.6Ocena końcowa
9.6Indeks zadowolenia
4.8 - googleMaps
5 - facebook
9.5Indeks popularności
92 ocen - googleMaps
9 ocen - facebook
Adalbert
41 263 29 86
Iłżecka 71
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Poniedziałek
09:00–18:00
Wtorek
09:00–18:00
Środa
09:00–18:00
Czwartek
09:00–18:00
Piątek
09:00–18:00
Sobota
09:00–13:00

Wywiad z laureatem

Data wywiadu: 13.12.2022

Ewelina- Jak to wszystko się zaczęło? Skąd pomysł na prowadzenie biura podróży?

Pan Wojciech - W 1996 roku wpisaliśmy biuro do ewidencji działalności gospodarczej i później się zaczęło… Najpierw proste imprezy turystyczne i wycieczki jednodniowe. Jak zrobiło się ich więcej, to zaczęły się wyjazdy dla zakładów pracy. Równocześnie sprzedawaliśmy bilety autokarowe i lotnicze. W ten sposób rozwinęła się działalność w Ostrowcu Świętokrzyskim. Obecnie mamy klientów z kilkunastu województw na wycieczki, wyjazdy, wczasy – krajowe i zagraniczne. Mamy podpisane kilkadziesiąt umów z największymi towarzystwami podróży i sprzedajemy imprezy praktycznie na cały świat.

 

Ewelina- W czym tkwi sekret tego, że Pana biuro cieszy się tak dobrą opinią w Internecie (spośród wszystkich w branży)?

Pan Wojciech- Wydaje mi się, że to wynika z faktu, iż mamy bardzo dobrych pilotów-przewodników. Podchodzimy profesjonalnie do każdej imprezy turystycznej, a w dodatku – turystyka jest moją pasją. Prowadzenie biura podróży było zawsze w kręgu moich zainteresowań. To mnie napędza do działania. Pracownicy też angażują się w sprawy klientów z sercem, co wpływa na pewno na jakość usług.

 

Ewelina- Może jest coś, co wyróżnia Pańskie biuro na tle konkurencji?

Pan Wojciech- Dobrze robimy kolonie i obozy młodzieżowe. Mogę powiedzieć, że nawet w naszym województwie, nikt nie ma tylu klientów na takie wyjazdy. Należymy do czołówki w Polsce, w liczbie sprzedawanych miejsc na obozy i kolonie. Najbardziej rozbudowana oferta dotyczy wyjazdów sportowych, gdzie mamy instruktorów jazdy na nartach i na snowboardzie.

W dodatku pracuje z nami Pan Łukasz Ligocki, pochodzący z bardzo sportowej rodziny, który obsługuje klientów w biurze i jest jednocześnie trenerem sportowym na koloniach. Jego bracia brali udział w Olimpiadzie w Vancouver, a Pan Łukasz był tam sędzią sportowym. Z tego względu wielu młodych ludzi chce trenować pod jego okiem.

 

Ewelina- Ma pan bardzo wykwalifikowaną kadrę! Nic tylko pogratulować fantastycznej obsługi klienta, która z tego wynika. Czy jednak czuje Pan jako przedsiębiorca, że pracuje pan, przysłowiowe, 24 godziny na dobę? Jak wówczas zachować motywację i koncentrację?

Pan Wojciech- Jeśli ktoś lubi swoją profesję, to nie liczą się godziny. Po prostu traktuje to jako przyjemność.

 

Ewelina- Czy jest Pan zadowolony, że znalazł się pan na liście TOP100 - stu najlepszych przedsiębiorstw w Polsce w branży turystycznej?

Pan Wojciech- Dla mnie osobiście to jest zaszczyt. Z takiej małej miejscowości wyróżnić się, jeśli chodzi o turystykę, to jest naprawdę osiągnięcie.

 

Ewelina- W samym Ostrowcu Świętokrzyskim jest wiele takich biur?

Pan Wojciech- Chyba tylko 4. Było ich więcej, ale szybko się wykruszają.

 

Ewelina- Na zakończenie, chciałby Pan przekazać coś swoim klientom?

Pan Wojciech- Sprawdźcie Nas. Pojedźcie na imprezę turystyczną organizowaną przez Nas i sprawdźcie, czy to, co się mówi – jest prawdą.

Jesteś właścicielem tej firmy?

Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Kliknij tutaj
„Serdecznie gratuluję zwycięzcy!”
Prezentowana firma jest zwycięzcą konkursu TOP 100 of Poland w kategorii Biura podróży. Należy do 100 najlepszych firm w Polsce w branży.
Zobacz także inne firmy z tej branży
Składowe oceny

Indeks zadowolenia

Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:
(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10

Indeks popularności

Współczynnik popularności jest liczbą opinii o danej firmie w odniesieniu do maksymalnej liczby opinii posiadanych przez firmę, która ma ich najwięcej w danej branży. Tak więc firma która ma najwięcej opinii dostaje 10 punktów za współczynik popularności. Firma która ma połowę tej ilości dostaje 5 punktów.
Twoja firma znajduje sie na liście?
Odbierz materiały marketingowe.
Skontaktuj się z nami
TOP100 sp. z o.o
UL. Legnicka 59d/b2
53-203 Wrocław
Poland

kontakt@top100.pl

Zaloguj się

aby, przejść do edycji podstrony laureata