4.9 - googleMaps
5 - facebook
18 ocen - googleMaps
14 ocen - facebook
77-100 Bytów
Wywiad z laureatem
Klasyfikacja Top100 of Poland uwzględnia ocenę firmy, ale i jej popularność w sieci. W czym tkwi
sekret tak dobrej reputacji Państwa firmy w branży?
Chyba są to nasze starania. Oddajemy firmie całe serce, bo pracujemy średnio po 20 godzin dziennie.
Dbamy o to, żeby wszystko było idealnie, i tak jak w domu: ciepło, przyjemnie. Żeby każdy, kto
przyjdzie wiedział, co wybiera. Codziennie przebieramy produkty i przeglądamy. Sprawdzamy
świeżość. Nawet jeśli trafi się produkt zbyt miękki, to jeszcze na etapie ważenia, zabieramy taką rzecz
z koszyka. Informujemy, że towar nie jest wystarczająco świeży, więc lepiej go nie brać. Wystawiamy
i sprzedajemy takie produkty, jakie sami chcielibyśmy jeść w domu.
Zapewne takie podejście buduje tak wysoką pozycję wśród klientów. Sama już Pani powiedziała,
że pracują Państwo prawie przez całą dobę. Jak zachować w tym pędzie motywację do działania?
Zdarza nam się być mocno wyczerpanym fizycznie i psychicznie. Konkurencja potrafi robić dużo
przykrości i nie jest to łatwe do udźwignięcia. Ale idziemy dalej. W Mikołajki otworzyliśmy nowy lokal
i to też dało sporo energii. Ale gdy powiedziałam mężowi, że znalazłam taki ranking (Top100 of
Poland – przyp.red.) i my w nim jesteśmy… Był bardzo dumny. Poczuł, że ktoś docenił efekt jego
pracy. W tym wszystkim pomagamy sobie wzajemnie. Nasza rodzina też wyciąga do nas pomocną
dłoń i wtedy jest o wiele łatwiej.
Czy są Państwo zadowoleni, że znaleźli się w wąskim gronie wyróżnionych w ramach Top100 of
Poland?
Tak, jesteśmy, wiadomo! To bardzo ważne wyróżnienie. Choć wygrane w takich plebiscytach są dla
nas wciąż miłym zaskoczeniem. W przypadku Top100 of Poland samą ciekawiło mnie, kto w Bytowie
znalazł się wśród wyróżnionych. Byłam zdziwiona, że to właśnie nasza firma jest na internetowej
liście.
Właśnie klienci i ich opinie uświadamiają nam, że idziemy w dobrym kierunku. Niesamowicie ważne
jest, że to oni zadecydowali, a nie jakieś osoby trzecie.
W takim razie może jest coś, co może Pani chce przekazać swoim klientom?
6 grudnia zmieniliśmy miejsce, więc chcę poinformować, że teraz widzimy się przy ul. Gdańskiej 12.
Jest to lokal większy, dzięki czemu mamy więcej asortymentu. Oczywiście, jakość obsługi i
produktów dalej utrzymujemy na wysokim poziomie. Ceny mamy porównywalne nawet do
największych sieciówek i marketów.
A w ramach podsumowania, chciałabym poprosić klientów, aby przyszli do Nas, zrobili zakupy i sami
ocenili Nasz sklep. Opinię warto wyrobić sobie samodzielnie, bo ktoś może powiedzieć, że „tutaj jest
drogo”, ale tak naprawdę dostaniemy u Nas mandarynkę po 2,99 zł i taką za 15 zł. Można więc nabyć
zarówno tańsze, jak i droższe. Wszystko zależy od jakości, jaka klienta interesuje. Proszę o to, abyście
sami ocenili.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10