4.4 - googleMaps
4.7 - facebook
59 ocen - googleMaps
31 ocen - facebook
32-050 Skawina
Wywiad z laureatem
Skąd pomysł na taką działalność i od kiedy prowadzi Pani firmę?
Firmę prowadzimy od 1996 roku. A jestem lekarzem stomatologiem, więc kierunek studiów przerodził się w pomysł na przedsiębiorstwo.
Co sprawia, że mają Państwo tak dobrą opinię wśród wszystkich stomatologów w Polsce?
Cieszymy się bardzo z tych dobrych opinii. Staramy się zawsze robić wszystko, co najlepsze. Pacjent jest dla nas najważniejszy. Nasza praca to nasze hobby. Jeśli praca to nasze życie i życie to nasza praca, to z automatu takie efekty wychodzą.
Czy jest coś, co wyróżnia Państwa na tle konkurencji?
Trudno powiedzieć, ponieważ nawet nie wykonywaliśmy nigdy takiego researchu. Nie oglądamy się na innych. Patrzymy się na siebie, by robić wszystko najlepiej. Tak naprawdę nie wiemy, kto jest naszą konkurencją. (śmiech) Inwestujemy w rozwój, w personel, w szkolenia, w sprzęt i wtedy to się samo kręci.
Mówi się, że przedsiębiorca pracuje 24 godziny na dobę. Jak zachować motywację do pracy przez cały ten czas?
Stomatologia, przynajmniej dla mnie, nie jest pracą. Traktuję to, jak normalne moje życie, a nie obowiązek. My nie idziemy do pracy, tylko do domu, w którym akurat w tym momencie pracujemy. Wiem, że to trudno jest zrozumieć. Po prostu: nie traktujemy gabinetu jako pracy, w której trzeba „odbębnić” godziny. Spędzamy to bardzo dużo czasu. Tak się też dobraliśmy z personelem, że to dla nas nie jest problem, aby zostać dłużej, przyjąć kogoś pilnie, czy później.
Wiadomo jednak, że faktycznie przedsiębiorca pracuje 24 godziny na dobę. Pracy się nigdy nie zostawia. W domu też jest praca. Ale wchodząc do gabinetu, znajduje się w miejscu, w którym lubię tę pracę robić. Jest to przede wszystkim hobby. Przychodzę do pracy z przyjemnością. Wtedy samo się wszystko układa.
Czy chciałaby Pani coś przekazać pacjentom?
Zawsze się staramy i zawsze będziemy się starać. Wiadomo, że czasami wychodzi lepiej, a czasami gorzej. Ale staramy się zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby nasi pacjenci zostali przyjęci z należytym szacunkiem i największą troską o ich dobro.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10