4.9 - googleMaps
65 ocen - googleMaps
01-797 Warszawa
Wywiad z laureatem
Chciałbym zapytać, jak długo Pani prowadzi swoją działalność?
Prowadzę ją dość długo, bo ponad 20 lat.
Jak to wszystko się zaczęło?
Tak to się zdarzyło, że jak miałam 20 lat, to poszłam pracować do usług pogrzebowych w firmie państwowej. A później odeszłam i otworzyłam swoją firmę.
W czym tkwi sekret tak dobrej reputacji wśród wszystkich firm z tej branży?
We wszystkich pracownikach. Oni dobrze pracują, oni obsługują klientów — klienci są zadowoleni i wracają. Dziękują. I to jest właśnie to!
Co Pani firmę wyróżnia na tle konkurencji?
Na pewno dobra jakość usług. Po prostu robimy to wszystko, jakby to był pierwszy nasz klient. Zawsze elegancko, w bardzo ładnych samochodach, ze świeżymi kwiatami.
Mówi się, że przedsiębiorca pracuje 24 godziny na dobę. Jak zachować motywację do działania przez cały ten czas?
Kiedyś się tego nauczyłam i uważam, że każdy powinien robić to, co umie najlepiej. Dokładam wszelkich starań, aby w firmie było jak najlepiej, żeby klienci byli zadowoleni. To razem daje fakt, że ktoś nas docenił.
Czy zatem chciałaby Pani coś przekazać klientom, którzy docenili Panią wyróżnieniem w Top 100 of Poland?
Bardzo podziękować, że w tak ciężkiej chwili mogliśmy sprostać ich oczekiwaniom.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10