4.9 - googleMaps
4.8 - facebook
120 ocen - googleMaps
21 ocen - facebook
35-030 Rzeszów
Wywiad z laureatem
NOBLEER FIRMA JUBILERSKA
TOP100 OF POLAND: Dziękujemy, że zgodzili się Państwo na wywiad. Proszę opowiedzieć, jak rozpoczęła się Państwa przygoda z jubilerstwem.
NOBLEER: Nasza historia sięga 1989 roku, kiedy to zdecydowałem się na otwarcie własnego salonu jubilerskiego. Złotnictwem zajmuję się jeszcze dłużej, od 1985 roku. To pasja, którą rozwijam wraz z małżonką, również wykwalifikowaną jubilerką.
TOP100 OF POLAND: Co sprawia, że Państwa usługi cieszą się tak wysoką estymą wśród klientów?
NOBLEER: Kluczem jest połączenie tradycyjnych metod pracy z nowoczesnymi technologiami, co pozwala nam na realizację nawet najbardziej skomplikowanych zleceń. Ponadto, dbamy o miłą i profesjonalną obsługę, co również jest często podkreślane w opiniach naszych klientów.
TOP100 OF POLAND: Jak wygląda codzienna praca w Państwa salonie?
NOBLEER: Pracujemy standardowe godziny, ale nasza praca nie kończy się wraz z zamknięciem salonu. Poza godzinami otwarcia często spotykamy się z dostawcami i współpracownikami, aby zapewnić najwyższą jakość naszych usług.
TOP100 OF POLAND: Co daje Państwu motywację do pracy przez te wszystkie lata?
NOBLEER: Motywacją jest dla nas ciągłe doskonalenie umiejętności i wdrażanie nowych technologii do naszej pracy. Ponadto, satysfakcja i pozytywne opinie klientów są dla nas najlepszym potwierdzeniem jakości naszych usług.
TOP100 OF POLAND: Jakie znaczenie ma dla Państwa wyróżnienie w projekcie TOP100 OF POLAND?
NOBLEER: To wyróżnienie to dla nas ogromny zaszczyt i potwierdzenie wysokiej jakości naszych usług. Jest to również ważny czynnik motywujący nas do dalszego rozwoju i utrzymywania wysokich standardów.
TOP100 OF POLAND: Jakie plany na przyszłość ma NOBLEER?
NOBLEER: Planujemy dalszy rozwój naszej oferty i wprowadzanie nowych, unikalnych produktów. Chcemy, aby nasi klienci mogli cieszyć się wyjątkową jakością i designem naszych wyrobów jubilerskich.
TOP100 OF POLAND: Dziękujemy za rozmowę i życzymy dalszych sukcesów.
NOBLEER: Dziękujemy. Zapraszamy do naszego salonu, aby osobiście przekonać się o jakości naszych usług.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10