4.9 - googleMaps
5 - facebook
75 ocen - googleMaps
9 ocen - facebook
87-300 Brodnica
Wywiad z laureatem
Skąd wziął się pomysł na taką działalność i od kiedy Pan ją prowadzi?
Początek naszej historii ma miejsce w 2002 roku na terenie zachodniej Europy, gdzie wspólnik zajmował się wykonywaniem instalacji elektrycznych i już wtedy miał styczność z instalacjami fotowoltaicznymi. Ja natomiast od 2010 roku prowadzę firmę zajmującą się rebrandingiem korporacyjnym, w której pracujemy m.in. dla marki FedEx czy też Airbus.
Znaliśmy się i połączyliśmy siły ze świadomością, że fotowoltaika to przyszłość. W 2018 roku zaczęliśmy badać rynek, zastanawiając się czy w Polsce będzie miało to sens oraz jakie są rokowania na przyszłość. Wszystko wskazywało na to, że jest dobrze - dlatego łącząc doświadczenie instalacyjne mojego wspólnika i moje menadżerskie - stworzyliśmy firmę ERGOS.
Co sprawia, że firma ERGOS ma tak dobrą opinię u klientów wśród przedsiębiorstw z branży?
Przede wszystkim odpowiednie podejście i mocny nacisk całego zespołu, aby robić dobrą robotę. Udowadniamy, że da się zrobić tak, aby każdy był zadowolony: zarówno członkowie zespołu, przedstawiciele i monterzy oraz przede wszystkim klienci – uważam, że nie trzeba iść na kompromisy! Wiele osób jest pod ogromnym wrażeniem, gdy przychodzą do nas z doświadczeniami z innej firmy, w której wyłącznym priorytetem jest sprzedaż, a nie np. zadowolenie klienta.
W ERGOS natomiast na ponad 2 tysiące instalacji mieliśmy tylko 7 przypadków odstąpienia od umowy, a każdy z nich wynikał z nieplanowanych zmian w budżecie klienta - na co my, a często też klient nie ma wpływu. Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie i myślę, że właśnie ludzkie podejście do klienta sprawia, że jesteśmy tak pozytywnie oceniani.
Mówi się, że przedsiębiorca pracuje 24 godziny na dobę. Jak zachować koncentrację przez cały ten czas?
Myślę, że pomagają w tym ambitne cele i współpraca z ludźmi kierującymi się podobnymi wartościami, wtedy praca jest czystą przyjemnością.
Czy jest Pan zadowolony z obecności firmy na liście Top 100 of Poland?
Jasne! To pokazuje, że warto trzymać tak wysoką jakość. Nieustannie zauważamy, że czas poświęcony na rozwój firmy i obsługę posprzedażową przynosi efekty. Zauważają nas też firmy zachodnie (obecnie mocno rozwijamy się na rynku niemieckim), a obecność w tym rankingu utwierdza nas w przekonaniu, że warto się starać!
Co chciałby Pan przekazać swoim klientom?
Przede wszystkim zasugerowałbym, aby wybierali świadomie i mądrze. Jest to wybór na lata – dlatego zawsze należy mieć na uwadze bezpieczeństwo solidnego wykonawstwa i wybierać do współpracy tylko takie firmy, które są nam w stanie to zagwarantować. Takie firmy są na rynku i jeśli wymienione wartości dla czytających mają znaczenie – to jako firma ERGOS jesteśmy do dyspozycji i zapraszamy do współpracy.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10