4.6 - googleMaps
5 - facebook
211 ocen - googleMaps
14 ocen - facebook
03-149 Warszawa
Wywiad z laureatem
Skąd wziął się pomysł na otworzenie własnej działalności i od kiedy Pani prowadzi Dom w Ogrodzie?
To jest już 24 lata. Mój tata ze swoją siostrą wpadli na ten pomysł, aby utworzyć sklep ogrodniczy. Ogrodnictwo było w naszej rodzinie już od pokoleń, a wtedy pojawiła się możliwość otwarcia Domu w Ogrodzie.
Co sprawia, że sklep jest tak przez klientów doceniany?
Atmosfera i podejście indywidualne do klienta
Czy praca zawodowa oraz bycie przedsiębiorcą trwa przysłowiowe 24 godziny na dobę? Jak znaleźć do tego motywację?
Oj, nie zawsze się udaje. (śmiech) To są wzloty i upadki: motywacja raz jest, raz nie ma. To chyba chodzi o pasję, chęć tworzenia.
Czy wyróżnienie Top 100 of Poland, pochodzące w całości od zadowolonych klientów, jest dla Pani powodem do radości?
Tak, oczywiście.
Co chciałaby Pani przekazać swoim klientom?
Przede wszystkim podziękowałabym za docenienie naszej pracy i to, że są tyle lat z nami.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10