5 - googleMaps
171 ocen - googleMaps
80-298 Gdańsk
Wywiad z laureatem
Parking lotniskowy Gdańsk - Parkingos
TOP100 of POLAND: Dzień dobry, panie Macieju. Bardzo mi miło przeprowadzić z Panem wywiad z okazji wyróżnienia Państwa firmy na liście TOP100 OF POLAND. Zacznijmy od bardzo prostego pytania. Skąd pomysł na parking lotniskowy Parkingos i jak długo są już Państwo na rynku ze swoją usługą?
Maciej: Dzień dobry. Wszystko zaczęło się już na studiach. Razem z kolegą, z którym współpracuję, myśleliśmy o stworzeniu czegoś swojego. Mieliśmy teren, który chcieliśmy wykorzystać, a ja zdobyłem doświadczenie pracując w dużej korporacji turystycznej, która również miała parkingi lotniskowe. Pierwszych klientów przyjęliśmy w styczniu zeszłego roku, więc na rynku jesteśmy od półtora roku.
TOP100 of POLAND: Jesteście jedną z młodszych firm na naszej liście. Co sprawia, że Wasza firma zdobyła tyle pozytywnych opinii w tak krótkim czasie?
Maciej: Regularnie słyszymy od klientów, że jeżeli to nie są kupione opinie, to jesteśmy naprawdę najlepsi. Podchodzimy do tego z pełnym zaangażowaniem, wykorzystując wiedzę zdobytą na studiach. Chcieliśmy stworzyć parking, który będzie najlepszy, jak tylko się da. Zaangażowaliśmy się w pełni i chyba dlatego to wszystko "siadło".
TOP100 of POLAND: Z tego co wiem, oferujecie również usługę transportu. Jak to dokładnie wygląda?
Maciej: Tak, wszystko jest w cenie. Chociaż jesteśmy parkingiem znajdującym się trochę dalej od lotniska, nasze transfery są bardzo sprawne. Skupiamy się na obsłudze klientów i staramy się, aby byli oni jak najszybciej na lotnisku.
TOP100 of POLAND: Jak wygląda Wasz system pracy? Jak radzicie sobie z ciągłym zapotrzebowaniem na obsługę?
Maciej: Na parkingu pracuje trójka z nas. Mamy zmiany dzienną i nocną, więc zawsze ktoś jest na wolnym. Jednak w przypadku wzmożonego ruchu, ta osoba na wolnym musi czasem przyjść na kilka godzin pomóc. Jesteśmy dostępni dla klientów praktycznie cały czas.
TOP100 of POLAND: Co Was motywuje do takiej pracy, będąc praktycznie 24 godziny na dobę w gotowości?
Maciej: Największą motywacją są opinie naszych klientów. Kiedy słyszymy, że sugerowali się pozytywnymi opiniami i wybrali nas jako pierwszy wybór, napawa nas to dumą. Staramy się podejść do każdego klienta indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.
TOP100 of POLAND: Czy wyróżnienie w TOP100 OF POLAND jest dla Was powodem do dumy?
Maciej: Zdecydowanie. Kiedy dowiedzieliśmy się o wyróżnieniu, byliśmy w szoku. Nie spodziewaliśmy się tego, bo prowadzimy firmę z myślą o jakości usług, a nie wyróżnieniach. To fantastyczne uczucie i na pewno nas zmotywowało do jeszcze większego zaangażowania.
TOP100 of POLAND: Co chcielibyście przekazać swoim klientom w związku z tym wyróżnieniem?
Maciej: Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia i chcielibyśmy podziękować naszym klientom za ich zaufanie i pozytywne opinie. Planujemy umieścić informację o wyróżnieniu na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych, aby podziękować wszystkim, którzy nas wspierają.
TOP100 of POLAND: Bardzo dziękuję za rozmowę i gratuluję wyróżnienia. Życzę wielu zadowolonych klientów i dalszych sukcesów.
Maciej: Dziękuję bardzo za rozmowę i życzenia. Miłego dnia!
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10